حادثه تروریستی اهواز گواه روشنی بر ضرورت اقتدار کشور بود

حادثه تروریستی اهواز گواه روشنی بر ضرورت اقتدار کشور بود

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با بیان اینکه حادثه تروریستی اهواز نشان داد که ما باید قوی باشیم و روز به روز بر اقتدار خود بیفزاییم، گفت: تروریست ها و حامیان آن ها منتظر تاوان سنگین این جنایت باشند.

به گزارش روابط عمومی ارتش، حجت‌الاسلام عباس محمدحسنی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش صبح امروز (یکشنبه) در جمع کارکنان سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، با اشاره به حادثه تروریستی اهواز افزود: براساس کنوانسیون های جهانی کسانی که در رژه شرکت می‌کنند به ظاهر نظامی هستند اما در واقع با سایر مردم هیچ فرقی در غیر مسلح بودن، ندارند.

وی ادامه داد: نظامیان حاضر در رژه مکلفند که در این مراسم‌ یا بدون سلاح شرکت کنند یا سلاح آنها بدون فشنگ و مشقی باشد؛ آنچه در این مراسم اتفاق افتاده هیچ ارزش نظامی نه برای خود تروریست‌ها دارد نه حامیان آنها.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش تصریح کرد: در اولین فرصتی که دشمنان، ما را خلع سلاح شده ببینند و بیابند، از فرصت سوء استفاده می‌کنند، بنابراین آن کسانی که بدنبال جلوگیری از گسترش قدرت نظامی ملت ایران از جمله در موضوع موشکی هستند، می‌خواهند ما را به اینجا بکشانند.

حجت‌الاسلام محمدحسنی با بیان اینکه عده‌ای می‌خواهند ما را خلع سلاح کنند تا ما نتوانیم از خود دفاع کنیم، گفت: اگر این شهدای عزیز در روز حادثه مسلح بودند، تروریست‌ها چنین جنایتی را یا نمی‌توانستند صورت بدهند و یا خسارت‌های آن، به صفر می‌رسید.

وی تاکید کرد: کسانی که در رابطه با توان موشکی ما بدنبال مذاکره هستند می‌خواهند ما همیشه دستمان خالی باشد و به راحتی در ارتباط با سرنوشت ما تصمیم بگیرند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی، ریاست محترم جمهوری، دولت، نخبگان و افکار عمومی، به هیچ وجه نمی‌پذیرند که قدرت موشکی جمهوری اسلامی ایران مورد مذاکره قرار بگیرد.

حجت‌الاسلام محمدحسنی با بیان اینکه ملت ایران «هرگز» افرادی که به دنبال مذاکره در ارتباط با قدرت نظامی از جمله توان موشکی بازدارنده ما هستند، را نمی بخشد، گفت: این حادثه نشان داد که ما باید قوی باشیم و روز به روز بر اقتدار خود بیفزاییم.

وی اضافه کرد: باید کشور را به نقطه‌ای برسانیم که حتی فکر تجاوز به جمهوری اسلامی ایران به ذهن آنها خطور نکند، بنابراین ضرورت دارد که ما به بازدارندگی لازم برسیم.

نماینده ولی فقیه در ارتش تاکید کرد: تروریست‌ها و حامیان آنها مطمئن باشند که باید تاوان سنگینی را به دلیل این جنایت متحمل شوند.

حجت الاسلام محمدحسنی در بخش دیگری از سخنان خود، با اشاره به هفته دفاع مقدس، گفت: در 8 سال جنگ تحمیلی تمامیت ارضی و مرزی جمهوری اسلامی ایران سانتیمتری تغییر نکرد.

وی افزود: اهمیت و عظمت افتخار این موضوع زمانی خود را نشان می‌دهد که طبق بررسی‌ها، در پایان هر جنگ تحمیل شده به ایران در 200 سال اخیر، بخش قابل توجهی از خاک ایران جدا شده است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، 8 سال جنگ تحمیلی تحت مدیریت متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را تنها جنگی عنوان کرد که پیروزی ملت ایران در آن بدون کوچکترین خدشه به تمامیت ارضی کشور به دست آمد.

وی ضمن اشاره به سرزمین‌های جدا شده در زمان شاهان مختلف ایران، گفت: جمع کل سرزمین‌های جدا شده از ایران حدود 3 و نیم میلیون کیلومتر مربع در زمان شاهان ایرانی بوده است،در حالی که الان مساحت ایران حدود یک میلیون و 648 هزار کیلومترمربع است بنابراین تقریبا بیش از دو برابر مساحت فعلی توسط شاهان بی عرضه و خائن به دشمنان این ملت بخشیده شد.

حجت‌الاسلام محمدحسنی خاطرنشان کرد: بعضی از افراد بی اطلاع از تاریخ، هنوز هم حرف‌های آن زمان را به عنوان یک افتخار نقل می‌کنند اما نمی‌گویند که نظام جمهوری اسلامی ایران، 8سال یک جنگ جهانی را بدون از دست دادن یک سانتیمتر خاک مدیریت کرد.

وی با اشاره به بیانیه 30 آوریل 1970 در زمان پهلوی، تصریح کرد: محمدرضا پهلوی در روز 22 مرداد 1350 بحرین که استان چهاردهم ایران بود را بخشید چون انگلیسی‌ها می خواستند. امروز آیا کسی جرات چنین تقاضایی را از ما دارد؟

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: امروز برخی از این افراد، قبله آمال افراد بی اطلاع از تاریخ شده‌اند! ای کاش این افراد یکبار تاریخ را لااقل تندخوانی می‌کردند تا وقتی حرف می‌زنند بدانند چه می‌گویند.

حجت‌الاسلام محمدحسنی به معنای استقلال پرداخت و در همین رابطه گفت: استقلال یعنی هیچ قدرتی نتواند به کشور ما چشم طمع بدوزد و این نمونه از اقتدار نظام جمهوری اسلامی مورد حسادت دشمنان است.

وی خاطرنشان کرد: هر قدرت دیگری امروز چشم طمع به ایران، خاک و نظام ما داشته باشد در همان سیلی ای را خواهد خورد که صدام و حامیانش در هشت سال دفاع مقدس خوردند؛ البته امروز دشمنان چنین جراتی را نخواهند داشت.

نماینده ولی فقیه در ارتش یادآور شد: آن روزی که صدام به ایران حمله کرد ما در آغاز پیروزی انقلاب اسلامی ایران بودیم، آنها فکر کردند که می‌توانند ملت ایران را غافلگیر کنند اما امروز ملت ایران از یک نیروی مسلح مقتدر، کاربلد، با مهارت و با تجربه 8 سال دفاع مقدس برخوردار است.

حجت‌الاسلام محمدحسنی تاکید کرد: اگر قدرت منطقه‌ای و یا فرا منطقه‌ای اشتباه کند مطمئن باشید اولین و آخرین اشتباهش خواهد بود.

وی در پایان گفت: ما درود می فرستیم به روح بلند شهیدانی که با بزرگمردی خود نگذاشتند که پای حرامیان در ایران بماند.

 

 

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







برچسب‌ها: رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، حجت‌الاسلام محمدحسنی
[ دو شنبه 2 مهر 1397 ] [ 20:10 ] [ مهدی زنده دل ]
[ ]